Liber acces la informații publice (Legea nr. 544/2001)

Lista informaţiilor de interes public care se comunică din oficiu

În conformitate cu dispoziţiile Legii nr 544/2001 privind accesul la informaţii de interes public şi ale H.G. nr 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, Judeţul Sălaj - Consiliul Judeţean Sălaj are, potrivit competenţelor şi sarcinilor specifice, obligaţia de a comunica din oficiu următoarele informaţii de interes public:

  1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Consiliului Judeţean Sălaj:
    • OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările şi modificările ulterioare;
    • Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii.
  2. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
  3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii;
  4. Numele şi prenumele funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice: Sur Ana-Susana, telefon: 0260 614120;
  5. Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
  6. Sursele financiare, bugetul şi bilanțul contabil;
  7. Programele şi strategiile proprii;
  8. Lista cuprinzând documentele de interes public care se comunică din oficiu;
  9. Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
  10. Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
  11. Rapoarte periodice de activitate – Legea nr. 544/2001;
  12. Cerere acreditare presă.