Beneficiar: Județul Sălaj
Cod apel: POCA/350/2/1/Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate
Componenta 1: POCA - Apel retrospectiv CP10/2018 regiuni mai puțin dezvoltate
Axa prioritară: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente;
Operațiunea: Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP;
Contract de finanțare: 337 din 01.04.2019
Cod MySMIS 126243 / Cod SIPOCA 549
Obiectivul general: Consolidarea capacității Consiliul Judeţean Sălaj de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite exclusiv de instituție prin simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățenii județului;
Obiectivele specifice ale proiectului:
- Reducerea cu minim 30% a timpului aferent livrarii serviciilor către cetățeni, primării locale, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri prin oferirea unor servicii cu acces on-line, crearea unei arhive digitale si eliminarea astfel a birocrației existente
- Reducerea la maxim a fluxului clasic pe hârtie pentru urmatoarele servicii oferite exclusiv de Consiliul Județean Sălaj pentru: a) Obținere informații despre concesionare/închieirere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată; b) Obținere Acord prealabil lucrări în zona drumurilor județene; c) Obținere Acord privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu județean; d) Solicitare sprijin financiar cazuri sociale; e) Comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desființare; f) Comunicarea privind încheierea execuției lucrărilor de construire/desființare; g) Licență de transport;
- Furnizarea unui canal îmbunătățit de comunicație informațională pentru cetățeni
- Simplificarea fluxurilor interne prin eliminarea unor acte doveditoare eliberate deja de către instituție
- Elaborarea unui instrument de management și evaluare a performanței instituționale privind serviciile livrate prin înființarea canalului de comunicație nou reprezentat de portalul de servicii electronice
- Îmbunătățirea accesului la informații prin up-gradarea site-ului web al instituției pentru a fi receptiv, intuitiv și accesibil persoanelor cu dizabilitați
- Elaborarea unui instrument extranet pentru confirmarea veridicității actelor emise de instituție
- Creșterea eficienței serviciilor oferite prin instruirea a cel puțin 70 de angajați din aparatul propriu al Consiliului Județean Sălaj
Valoarea totala a proiectului: 2.931.633,12 lei cu TVA din care:
- 2.475.288,15 lei cu TVA (84,43%) – finanţare din Fondul Social European
- 381.385,49 lei cu TVA (13%) - finanţare din Bugetul Naţional
- 58.299,48 lei cu TVA ( 2%) – cofinanţarea eligibilă a Consiliului Judeţean Sălaj
- 16.660,00 lei cu TVA (0,57%) - cheltuieli totale neeligibile
Durata proiectului 24 luni de la semnarea Contractului de Finanțare
Data de începere a proiectului: 01 Aprilie 2019
Data finalizării: 31 Martie 2021 (contract prelungit 01 August 2021)
Echipa de proiect:
- Manager de proiect - Ardelean Sebastian
- Asistent manager 1 - Bălăjel Alina-Adela
- Asistent manager 2 - Avram Lucia-Monica
- Expert IT&C - Kósa Sándor
- Responsabil comunicare - Mureșan Mircea Ioan
- Responsabil achiziții - Maier Radu
- Responsabil financiar - Deac Viuța Felicia
- Responsabil juridic - Cuzdriorean Adrian-Cosmin
- Responsabil MySmis - Alexa Călin-Nicu
Stadiu actual: Proiect finalizat cu realizare bugetară totală în valoare de 2.533.982,12 lei cu TVA
Rezultatele proiectului:
- Implementarea și oferirea a 7 servicii gestionate exclusiv de Consiliul Județean Sălaj prin procese digitalizate și cu acces online și livrare completă prin înființarea canalului de comunicație nou reprezentat de portalul de servicii electronice: http://servicii.cjsj.ro/
- Retro-digitalizarea unui număr de 1.610.416 imagini a documentelor din arhivă care sunt utilizate de serviciile gestionate de catre Consiliul Județean Sălaj; total metadate înregistrate: 1.624.015 indecși; total dosare din arhivă fizică: 32.893
- Eliminarea solicitării unor documentelor justificative emise de către instituție la momentul livrării serviciilor
- Înființarea unui instrument extranet pentru confirmarea veridicității documentelor emise de instituție prin aplicarea de QR-coduri
- Site-ul instituției www.cjsj.ro modernizat prin preluarea informațiilor curente existente și receptiv pentru orice dispozitive și elemente de accesibilitate pentru persoanele cu dizabilități
- Instruirea unui număr de 76 angajați din cadrul aparatului propriu al instituției precum și funcționari din personalul de execuție a aparatului propriu al instruiției în utilizarea sistemelor implementate prin extinderea DocManager
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Detalii referitoare la Programul Operaţional Capacitate Administrativă se găsesc la adresa: http://www.fonduriadministratie.ro
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi http://www.fonduri-ue.ro
Datele de contact sunt:
Telefon: 0260 - 614120 Fax: 0260 - 661097
" Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web"
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020